12/19/2010

Fjärde Advent

Igår var det mannens tur att få smaka på skitförkylningen, så nu har den gått laget runt och vi hoppas verkligen inte att den tar fler rundor! Mannens feber och trötthet resulterade i att jag fick ta marktjänst här hemma i helgen och i natt var det även dags för en NATT-tjänst, eftersom Julian vägrade att sova...Jag har varit klädd i hemmakostymen hela helgen och concealern har inte ens varit i närheten av att lyckas täcka mina blåa ringar under ögonen. Jag blir helt i obalans när inte mina fundamentala behov är täckta, som sömn, mat...etc .Trots detta så lyckades jag tack vare flera stora koppar kaffe och en hel del ris à la Malta (lämnat av farmor) fixa de sista julklapparna, den sista julstädningen och den sista tvätten inför vår långresa nästa vecka, så i kväll jag önskar mig en tidig läggning och hel natts sömn, Tack!

I morgon har vi utvecklingssamtal på förskolan så då ska vi gå igenom lite av Julians dagliga träningsrutiner. Jag har lovat mig själv att bli bättre på att morgonträna innan frukost här hemma och det får bli mitt nyårslöfte för i år.


Om det inte är för kallt i morgon så ska jag se om jag kan dra hem lillen i pulkan för första gången! Ska ladda upp med fäll och filt så klart.

När Julian fick sin pulka

Jag vill sitta!

Vi säger trevlig resa och God Jul och Gott Nytt! till Farmor och Farfar som ger sig iväg till USA i morgon!!!

Vi syns nästa år!


Love,

  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar