1/07/2011

Happy Friday!


Julians morgon spenderades framför Ika "i rutan" Nords tecknande till Alfons Åberg. Dessa filmer finns att låna på bilblioteket!

Som vanligt efter långhelger så börjar jag känna lite stress angående teckenträningen, men på Måndag börjar Julian förskolan igen så då kan jag slappna av lite, då vet jag att han får mer rutinerad träning på dagarna med resursen Lena. Vi ska börja ge fiskolja till Julian på morgonen. Fiskolja förbättrar förbindelsen mellan nervbanorna i hjärnan, vilket kan göra lillen än mer fokuserad och pigg. Det finns en hel del andra kosttillskott för barn med Down syndrom, men Julian är så pass aktiv och fokuserad så jag ser ingen anledning att beställa dessa från USA, kanske i framtiden eller om jag märker försämring i Julians förmåga att ta upp information.



HOPPAS ATT NI HAR EN SKÖN FREDAG OCH ATT NI GÖR DET NI BRINNER FÖR!

Love,


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar