1/06/2011

The Specials

Kommer ni ihåg The Specials? 
Den härliga dokumentären i 10 episoder på webben om ett kollektiv med funktionshindrade ungdomar? Nåväl, jag skrev många lovord om dem i början av den gamla bloggen och både jag och Fred kände stort hopp inför vår egen framtid som förälder till Julian i och med denna serie. Tidigare i år så var The Specials nominerade till bästa webb-show och jag var inte sen med att lägga flera röster på det härliga gäng. Men jag glömde bort att följa upp hur det gick för dem i omröstningen, och nu när jag var inne och kollade på deras hemsida så fick jag till min stora glädje se att dem vunnit hela 2 stycken kategorier!


UNDERBART!


Så nu hoppas vi på att det släpps nya Episoder av The Specials väldigt snart! 




Så här glada blev killarna och tjejerna i The Specials när dem vann hela 2 Webby Awards i Maj i år!  Härligt att se!






We won a Webby! from KADA Films on Vimeo.



Love,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar