2/02/2011

Australien.



    • Hamish Albert DuffieldHope they are OK??5 minutes ago • Hamish Albert Duffield
    • Geisler1971i lost cam..6 minutes ago • Geisler1971
    • Maddie_TeamRobthere goes power6 minutes ago • Maddie_TeamRob
    o my god! :Ojust now • patriciozuleta

Hej Gott Folk!

Sitter just nu och följer livesändningarna som ligger ute på nätet från Australien, jag borde göra annat men jag kan inte slita mig från detta. Jag sitter här torr och varm och dricker kaffe och kollar sändningar och en del CNN.

Det känns stort, och lite läskigt. Som en film. Fast live.

Jag blir lätt engagerad i människorna som sänder från dessa webbkameror och om kamerorna plötsligt slocknar eller ljudet försvinner så blir jag genuint upprörd, går fort över till en annan sändning men undrar ändå vad som hände den förra ägaren och jag undrar hur det kommer att gå för alla dessa stackars människor.





Love,

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar