3/30/2011

Träning och sortering



Hej alla goda!

I dag har vi underbart vackert väder här i Dalarna och detta måste njutas,  jag ska just i detta nu ge mig ut på en skön joggingtur i skogen. Detta är möjligt eftersom farmor och farfar ställer upp med passning av lillen i dag på hans lediga dag, tack! Lillen trivs väldigt bra med dem båda, i morse stod han i bara blöjan och knackade på ytterdörren och ropade efter fafaf. ;)

När jag kommer hem efter min tur så ska jag prismärka och sortera alla kläder som ska in på fredag. Vi ska nämligen vara med på klädbytardagen i helgen, superbra upplägg! Vissa av kläderna som jag sorterar har bara använts en gång och det är ju så med småbarn, dem växer ur. Därför är det bra att man kan byta kläder med varandra.



Hoppas ni har en skön dag och att solen lyser även hos er!


Love,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar