4/25/2011

Fika?





När man är ledig så känns det som att man äter hela tiden. Äter eller fikar. Man vill ju vara ute i solen och man vill ju ha något att tugga på då. Överblivet godis, ostbågar, jordgubbar med glass. Lillen var vaken klockan 5 i morse så då behövde jag fika mycket kaffe och kaka under dagen för att hålla mig vaken. Vila mitt på dagen är verkligen kört för mig. jag ligger bara och tänker på allt som ska göras och när jag väl lyckas slumra till då vaknar lillen och då är jag bara tröttare än innan jag la mig.

Så det blev kaffe för mig i dag och kaka. Mycket kaka. 
Ligger den framme så smälter den ju bara i solen. 
Eller hur? 
Bäst att äta upp. 

Kanske jag kan kompensera för allt onyttigt i kväll för..

..då blir det 8 km i spåret igen, härligt! 

Hoppas att ni har det skönt!

Love,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar