4/27/2011

Shoppingtips! ♥



Jag har länge letat efter ett skönt läppbalsam med solskyddsfaktor och nu har jag hittat det perfekta lilla guldkornet! Aphrodite Läppbalsam. Jag köpte detta Läppbalsam på Fyndiq fyndvaruhus och jag kan nästan sträcka mig så pass långt och säga att det är det bästa läppbalsam som jag någonsin provat till en så billig penning! Läppbalsam innehållande olivolja, rikligt med E-vitaminer och mangodoft som även stimulerar dina sinnen. Men detta stick har även solskyddsfaktor 10, vilket jag tycker är viktigt under vår och sommar! Fymdiq har fler skönhetsprodukter från Aphrodite och jag kommer att fortsätta köpa mitt guldkorn till läpparna där, på grund av det billiga priset. Fyndiq har förutom skönhetsprodukter, fina och roliga produkter till barn, och till hemmet bland annat och jag kommer att fortsätta att tipsa om fler fyndiqa saker här på bloggen framöver!

Aphrodite Läppbalsam SPF10

26,00 kr
förut 37,50 kr 







Gå in på Fyndiq här och fynda du också!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar