5/23/2011

God kväll!


Tjena! 

Julian här. 

Händer i kväll då? 

Själv så sitter jag här i min favoritfåtölj och chillar lite efter mitt bad. Vi har varit på vår sedvanliga kvällspromenad, mamma och jag. Vi gick upp till Sätergläntan och tittade på fåren men dem ville ju inte hälsa. Titta! där är bä bäää, bräkte mamma febrilt och viftade med något grässtrå över stängslet precis som om dem inte hade nog av gräs i hagen liksom. Fåren stod blixtstilla och glodde arrogant tillbaka på oss i andra änden av hagen. Tror till och med att dem blev lite rädda för mamma. Som tur var så gav hon upp viftandet efter ett tag innan det blev alltför pinsamt. 

Nej, mina vänner, nu ska jag sörpla i mig vällingen och sedan gå loss på en godnatt saga. 

På återseende!  

God natt!







Dessa kort tog mamma och jag när vi skulle ha bilder till mammas nya header som ni ser här ovan. Mamma skulle leka modell ute på ängen och så släpade hon med mig ut. Mamma har ju jobbat lite som modell i sina ungdoms år men det märkte jag ingenting av. Hon posade hit och posade dit, men blev aldrig nöjd. Le nu stort, sa hon till mig, men orka liksom. Jag tycker att jag blev bäst ändå. Jag behöver inte anstränga mig.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar