5/24/2011

Tacksam!

Mamma, jag är trött på spjälsäng nu
 och vill kunna gå och lägga mig själv


I dag har det varit en bra dag. Jag har fått mycket bra respons av medlemmarna på mötesplatsen och fina mail från mina bloggläsare. TACK!  Ni är bäst. ♡

Jag kan känna att John Blund närmar sig nu och jag ska snart krypa ner mellan rena lakan och läsa min kvällslektyr som idag består av Språkutveckling för handikappade barn, Enkel grammatik. I morgon ska vi tacka av vår kära och trogna specialpedagog som går i pension. Tyvärr för oss, men skönt för henne ;)  Jag har förberett lite grann men har tyvärr inte hunnit göra så mycket som jag hade velat. Den nya pedagogen som ska ta över kommer också och träffar oss för första gången. Det är lite pirrigt för det är viktigt att hon är bra. Julians framtid är det viktigaste och för allas skull hoppas jag att vi kan samarbeta bra ihop med den nya donnan ;) Jag har tagit på mig lite mer lektyr angående Karlstadmodellen just nu i och med att jag vet att hon inte har så stor erfarenhet av den. Jag vill gärna att den fortsätter att stå i centrum för Julians träning.

Håll tummarna och så berättar jag om hur det gick i morgon!





Love,

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar