6/21/2011

Det är jag som håller i hammaren i den här familjen




Hej allihopa!

Det är en superfin kväll. Jag har planterat en blomma som jag har satt i fönstret. Jag har även planerat för projekt lekstuga som är ett av våra sommarprojekt. Julian har börjat gå in i den skruttiga lekstugan på baksidan av vår tomt och han tycker att det är jättekul där inne. Så det är bara för oss att börja rusta upp! Eller för mig, då, min man är inte så händig ;) Vilken tur att jag har snickargener och tycker att det är kul att bygga och måla. Går ju hand i hand med min dekoratör-sida. Jag kommer att lägga upp före och efter bilder här på bloggen så ni får följa hela renoveringen. Sommarprojekten är tänkta att vara färdiga när semestern är slut, den börjar om två veckor så snart får vi sätta igång! 

Nu ska jag ut och gå en runda innan läggning.


SOV GOTT!


Love,


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar