8/20/2011

Zzzzzzzzzzzzzzzzz


Räknar får trots att det är mitt på dagen...



Trött är bara förnamnet.
23.30 kom lillen i säng efter flera utdragna natta-försök.
Jag låg vaken och vände och vred till 3.00. Klockan 8.00 så var det klarvaket från den lille. Regnvädret gör sitt också, som ni vet så påverkas jag väldigt mycket av vädret. ( Hade det varit förr, nu, så hade jag förmodligen bränts på bål. ;)

Trots dagens koma-tillstånd så är det är bara att bita ihop och köra på! Min prins hjälper med sina pussar och kramar, jag har även en första hjälpen i form av en härlig godispåse som jag köpte i går.. Nu ska jag få i plutten lite lunch, sedan ska vi gå och lämna tillbaka ett par byxor som jag felköpte igår.



Hoppas ni har en lovely Lördag!





Love,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar