10/23/2011

Oktober is Down Syndrome Awareness Month!


Oktober är fortfarande Down syndrome awareness month ;)

Just denna Oktober har jag inte uppmärksammat det så mycket här i bloggen, mest pga att varje månad är Down Syndrome Awareness Month för mig och för bloggen. Men jag delar härmed med mig av den bästa och mest informativa länk jag kunde hitta till er läsare angående Down syndrome Awareness Month. Det är två höjdare från NDSS som blir intervjuade i blogtalk radio, och dem gör det så fint, och dem har så fina egna personliga erfarenheter av Down syndrom.

Avsett gärna lite tid till denna länk i dag, och sprid den gärna på facebook! Gör det för alla oss som känner och älskar någon som har Down Syndrom!

Här hittar ni länken;  http://www.myperfectbaby.se/?p=3517

TACK!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar