11/22/2011

Sjukstuga no more!

Två stycken stora kindtänder i övre käke var det som orsakade utdragen feber och sömnlösa nätter hos lillen (efter lunginflammationen) och drev mamman här hemma smått till vansinne. Men nu håller vi fanan högt och går vidare! Det ligger mycket i hörnen som behövs styras upp och det är mycket som har fått stå tillbaka för extra omvårdnad och kärlek. I morgon provar vi att ha honom några timmar på förskolan igen..Efter några dagar så är vi snart tillbaka på banan igen och jag kan röra mig bort från Julian-symbiosen. I kväll tänker jag på alla föräldrar som har barn som är sjuka länge och ofta och som får lägga sina egna liv åt sidan hela tiden för att dem är behövda på annat håll. Jag beundrar er! All styrka åt ert håll! Jag hoppas såklart att vi i vår familj slipper det, för det tar väldigt mycket kraft av depåerna!



Pigg igen! Bara hostan kvar..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar