1/19/2012

Kvällsdravel....


Efter en hel dag med punktmarkeringar och tillsägelser, så sitter jag äntligen i soffan. 
I morgon så ska jag skriva ut en ansökan om Lss-avlastning och skicka in, så jag kan börja träna ordentligt på kvällarna igen. Under de veckor som Fred jobbar kväll så finns det av förklarliga skäl inte någon joggingrunda på schemat för mig, nej, inte ens en tillstymmelse till en liten, liten armhävning. Än mindre dusch, ansiktsmask eller annan egentid. Trött är bara förnamnet. Julian är, och kommer nog förbli en nattmänniska som inte somnar före klockan 21.00 på kvällarna, så nu gör vi slag i saken och fixar lite passning. Julian är tre år och det är dags nu...


Jag fortsätter med min bebis-nostalgi och tittar på våra kort från bebistiden....♥
Nu är Julian en stor pojke och en ny era börjar för oss, även om det känns konstigt och på många sätt plötsligt...







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar