2/26/2012

Bildbomb från Bröllopet i Loka Brunn!



Redo för Ceremoni i kyrkan, barnledig och uppklädd topp till tå ;)

Trevligt par som vi tog sällskap med både för och efter ceremonin, hoppas vi ses igen! 

Du och Jag, älskling, vi har ett speciellt band

Vacker
I kyrkan..
Brudparet

Solen lös in genom fönstrerna

Vi tände tomtebloss för paret

Dukat för middag..mums

Partyparet hela natten låång

Vi hade en väldigt härlig helg, men som jag har berättat för er innan så är jag ganska öppen för andar och spöken, och tyvärr så huserade det väldigt MÅNGA spöken och olika energier just på Loka Brunn och precis på den plats där vi sov. Inser i detta nu att jag kanske gör superbra reklam för stället, men så var det. Det var inte en lugn stund på hela natten för mig. Jag fick in både namn och åkommor och tusen olika jagade känslor. En hel del orbs visade sig i både sovrum och badrum. Stäng av bara, manade Fred som inte är så öppen och som för övrigt bara kände sig tung i bröstet, men detta var känslor av otäck natur och det var så koncentrerat, jag kan även erkänna att om jag har druckit alkohol så blir det svårare för mig att stänga mig...Tillslut så somnade jag iallafall av trötthet men vi försov oss båda två till frukosten så det fick bli ett Max stopp på vägen hem. ;)

Nu har vi festat färdigt på ett tag känner jag. Min förkylning är över och vägarna är tomma från snö igen. Så Powerwalks och sund mat, here I come! 


Välkommen Ny Vecka!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar