2/23/2012

Livets mysterier



Packar Julians övernattningsväska inför övernattningen hos Farmor och Farfar till helgen.
Fred och jag åker på hotellvistelse och går på bröllop som sagt och blir borta till Söndag. 
Jag skulle packa strumpor och fick ihop ett gäng, men inga par. Någon som känner igen sig? 

Annars då? Jo, för ett tag sedan så fick jag erfara av en annan Ds-mama, att våra älskade "speciella" barn känner igen varandra. Jag tyckte att det var en fin tanke, och har inte riktigt kunnat släppa den. Jag har funderat över om det kan vara så att de vet, känner på sig, att de är av "samma" sort. Så jag gjorde ett test med Julian. Jag visade upp flera bilder på ds-barn som satt i samling med andra "normalstörda". För varje kort som jag visade upp för honom så pekade han ut just barnet med ds, flera gånger. Vid varje kort. Jag gav inga hintar alls utan bara visade upp korten för honom. Tillfällighet? Jag vet inte. Vad tror ni?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar