2/07/2012

Ett litet hej!


Nu börjar jag tröttna rejält på de tjocka överdragsbyxorna, den vinterbleka huden, det spröda håret, den röda näsan och den krökta, stela ryggen. Ska jag fortsätta? ;) nej, men jag känner mig som en gammal dam i dag. Snart är det i alla fall en ny dag och då har jag Julian med mig och vi ska åka in till dagverksamheten på möte, det ska bli kul, överdragsbyxa eller inte. I kväll dricker jag kaffe och äter kaka framför tvn och känner mig lite smått meningslös, men det är faktiskt ganska skönt att inte göra så mycket hela tiden. Jag har en del saker som jag skulle behöva göra men jag känner att energin inte riktigt skulle räcka hela vägen just i kväll.
.
Hoppas att ni har en skön kväll, vi ses i morgon! 

Är ni inne och handlar något i shoppen förresten? Det är fortfarande fri frakt på blinkande tandborstar till små svårflörtade barn ;) 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar