3/16/2012

En mors tankar





Han hade blivit puttad av ett annat barn på förskolan i dag, ingen stor grej, barn puttas hela tiden men jag får snabba glimtar av framtiden, en framtid fylld av barn som lyckas ta för sig innan min älskling ens hinner tänka tanken. Jag vill att hela världen ska ligga för min älsklings fötter. Jag vet att han och jag måste slåss för att det ska bli verklighet, eller? Räcker det med att vi bara är oss själva? 

För hur skulle någon, någonsin kunna neka min älskling NÅGONTING? Hur skulle någon, någonsin kunna neka min älskling en hjälpande hand? Hur skulle någon, någonsin kunna springa före min älskling som tar tid på sig, utan att sakta in och låta min glädjespridare få springa glatt bredvid? Det finns ingen sinnesstämning som den här prinsen inte kan fixa. Ingen ångest, ingen oro eller stress som den här älsklingen inte sitter inne med botemedlet mot. 

Jag kan säga så här, att min kärlek till den här lilla killen är så STOR att det värker i hela hjärtat. Tack för att du valde just mig, jag ska göra allt jag kan för att göra dig rättvisa.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar