3/05/2012

Projekt Riga



Kan det bli verklighet?

Vi har idag startat ett samarbete med det underbara företaget Vaggan.se som ska hjälpa oss med insamlingen till vår resa till Lettland. Jag läste flera historier på nätet om det barnhem som de har startat upp där nyligen. Tanken är att de ska etablera ett habiliteringscenter precis som det i Litauen och det är där vi kommer in. Från början.


Många känslor blev det dock och jag funderar över om jag verkligen skulle klara av att åka dit rent själsligt. Samtidigt som jag längtar, så ligger ju barn med funktionshinder mig så nära hjärtat att risken är överhängande att det skulle bli alldeles för mycket tårar. Men nu drar det igång och det är spännande att se vart det landar! Jag vill hjälpa och jag vet att det behövs! Hoppas att ni kan bidra under resans gång. Ni som bidrar större får en personlig videohälsning från ett av barnen i mail lådan, så om du vill glänta lite extra på plånboken så får du bereda dig på att ha näsduken nära till hands. Men oj, vad barnen skulle uppskatta din hjälp!

Läs mer om Projekt Riga


Om du vill hjälpa oss att sprida budskapet kopiera gärna vår bild i sidopanelen och länka till länken här ovan! Dela den på facebook, din blogg osv..


TACK!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar