9/28/2012

Dags att bli egolina!





Tillbaka med ny energi och ett halvt löfte om avlastning. Hoppas att beslutet inte låter vänta på sig utan att vi kan dra igång den här karusellen snart och få in det i vår vardag. Vi bad om stödfamilj en gång i månaden för det kändes mest aktuellt just nu. Så bor du i Dalarna och har en längtan efter en liten pojke med en extra kärlekskromosom ibland så finns han här! :)

Ikväll så ska jag gosa extra mycket med mitt lilla troll och tanka på hans mjuka, varma händer och små pussar. Naaaw Äsking, säger han till mig och kryper upp i min famn, och då finns bara nuet. Jag ska jobba Lördag och Söndag, men kvällarna är våra ett tag innan natta och när man varit borta så uppskattar man den tiden så mycket, mycket mer.

Min äsking.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar