1/10/2013

Älskade barn! Snart kommer vi!



Wow! Vad folk är underbara! 

Vi kör just nu ett nytt race med vår insamling till de funktionshindrade barnen på Barnhemmet i Riga som stal miitt hjärta första gången jag läste om dem. Nu är det så att vi har fått in massor med sms och folk som är villiga att hjälpa till med olika saker och jag är överlycklig för det!

Kanske folk känner hur taggad jag är på att äntligen få åka dit? Det finns en tid för allt och alla och just nu så klaffade de sista bitarna i just detta projekt.

*Jag Längtar! *


Vill du hjälpa? 

SMS:a orden;
Insamling BARN till nummer 72672 så ger du 15 kronor

Kom med i vår grupp på facebook och se vilken hjälp som behövs! 
Läs mer om projektet här

Tack alla som liksom jag blir varma i hjärtat av att hjälpa! 


Love,

  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar