1/06/2013

My.Perfect.Body.Challenge




Nu tänkte jag köra en utmaning för er föräldrar som vill komma i form detta år! Jag själv är ganska trött på att tiden inte räcker till för träning och jag behöver en spark i baken. Ett bra sätt är ju faktiskt att peppa varandra att köra på! Så nu har jag startat en utmaning  som går ut på att man springer i en månads tid och den som har sprungit flest kilometer när månaden är slut vinner. Enkelt, eller hur? För att vi inte ska lägga av helt när utmaningen är slut så kör vi en ny varje månad så fler har chans att vinna. Får se om vi blir några stycken, kanske vi kan skaffa lite sponsorer så vi kan lotta ut lite priser så småningom också? Men just nu handlar det om att vi ska få bättre kondis och bli piggare och gladare föräldrar! 

Dessa utmaningar är alltså till för oss föräldrar till barn med speciella behov och våra anhöriga. Detta är för att vi vill ha människor i liknande situationer i vårt gäng. Allt det extra runtomkring våra underbara barn som tar tid och energi fråPublicera inläggn oss kan göra att man glömmer bort sig själv och sitt eget välmående, men på detta sätt så kan vi stötta varandra till bättre hälsa! Klicka på bilden så kommer du till utmaningen och där anmäler du dig som medlem. Du installerar appen Endomondo och länkar den till din facebook så kommer dina träningsresultat att visas direkt när vi kör igång i Februari. (Under tiden kan du ju smygträna lite så du ligger bra till när vi sätter igång den 1:a! ;) 


Nu måste jag gå och se till min lilla kille som har tusentals vattkoppor och feber, stackars liten. Men den 14 ska han vara frisk för då skrapar vi polypen som vi hoppas resulterar i bättre sömn för mammi och pappi! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar