11/22/2013

Snabbtitt


Ett litet snabbt hej i fredagsmyset! Hoppas att ni alla har en skön kväll! 

Jag har haft en härlig dag idag på ett dagboende där jag har skyltat ett fönster inför den stundande julen. Älskar energin och lugnet som ligger i luften där. Spontana kramar och små roliga påhitt gör ju livet så mycket enklare att leva! :) 

Jag har fått en hel del respons på mina uttalanden igår angående KUB testerna. Härligt att debatten är igång. Jag tänkte fördjupa mig lite mer i detta imorgon och skriva ett mer utförligt inlägg som avhandlar frågan på ett bredare plan. 

Nu en liten fråga angående hudvård. Jag chansar och slänger ut frågan direkt här på bloggen, kanske jag har tur och någon av mina läsare är sjuksköterska eller hudterapeut? 

Ända sedan jag blev gravid så har jag haft röda utslag under ögonen. Jag trodde att det var punkterade blodkärl på grund av alla djupdykningar ner i toaletten i ca tre månaders tid. Men. Borde de inte gå bort nu när jag mår bra igen? 



Jag har concealer över på bilden men de syns ändå.



Nu ska jag svida om till den lilla svarta och gå på restaurang med mannen för idag är det min födelsedag! :) Hurra! 



1 kommentar:

  1. Hej,
    Har du fått reda på vad det är för utslag? Jag har liknande och de vill inte försvinna.

    Mvh/ Ina

    SvaraRadera