1/13/2014

Vinn ett ex av boken Alltid för er: En sann historia


Vi tipsade om en väldigt gripande bok på mötesplatsen igår som heter Alltid för er: En sann historia. En historia om en ensamstående mamma som har tre stycken barn med autism. Du hittar boktipset på länken nedan och där hittar du även en fin intervju med författarinnan som blev intervjuad på Nyhetsmorgon.

http://www.myperfectbaby.se/2014/01/alltid-for-er-en-sann-historia/

Jag kan tycka att det är en utmaning ibland med ett barn med utvecklingsstörning, men hon har tre stycken och är ensamstående. Där får man verkligen perspektiv på tillvaron. Det är även viktigt det hon säger om att be om hjälp. Jag känner igen mig i hur svårt det kan vara när man är en person med mycket integritet. Det är inte lätt och det är faktiskt en av de saker som Julian har hjälpt mig att bli bättre på. Just på grund av att man blir tvingad. Men det är fortfarande svårt.



Vinn boken 

Vi fick nu ganska mycket respons på denna historia och har fått chansen att lotta ut ett ex av boken. 

För att vara med och tävla så kommenterar du detta blogginlägg nedan. Du skriver varför du vill vinna. Glöm inte att skriva din mailadress också så jag kan kontakta dig om du vinner!
Du gillar vår sida på facebook på denna länk: https://www.facebook.com/pages/MyPerfectBabyse/161087227277618?ref=hl och delar detta blogginlägg på din facebooksida om du har någon.

Vinnare dras den 24 Januari. Lycka till! 



6 kommentarer:

  1. Jag vill vinna! Jag delar på facebook. Tack! mvh Emma Andersson
    emmaandersson@hotmail.com

    SvaraRadera
  2. Skulle va kul att läsa om andra i samma situation. annai71@hotmail.com

    SvaraRadera
  3. Jag är 14 år, tycker om att läsa och har ett stort intresse för barn med speciella behov. Det skulle vara jättekul att vinna!
    fridakossa99@gmail.com

    SvaraRadera
  4. Sambon har en som från ett tidigare förhållande som har Q22 syndrom. Jag skulle jättegärna vilja vinn en lärorik bok, Mvh Ana Ps gillar facebook-sidan.
    anakokol@hotmail.com

    SvaraRadera
  5. Skulle väldigt gärna vilja vinna - har själv en son med autism. Att ha tre och en pappa som lämnar - ofattbart vilken situation.
    Kram
    Anna (skonahelena@hotmail.com)

    SvaraRadera
  6. Den där boken verkar så ärlig och sann. Skulle vilja läsa den för att ta del av den intressanta men sorgliga berättelsen/Ann Berg

    SvaraRadera