4/19/2011

Easter warrior

I bland går jag in och läser på en sida på nätet som får mig att må mycket dåligt. Denna sida påminner mig även om att jag skulle kunna göra mer för andra barn som inte har det så bra som mitt eget. Under högtider så brukar jag pusha för att ge ett annat barn någonting i det egna barnets/barnens namn. Man gör det man kan. Tillexempel, istället för att köpa ett påskägg så kan du ge ett annat barn en chans till ett drägligt liv. Jag vet att jag kommer att göra detta med Julian när han blir äldre, kanske inte varje år men vartannat. Jag tycker att att vi har råd att dela med oss till någon annan som har det sämre ställt. Julian har verkligen all kärlek ett barn kan få, och i hans ögon så räcker det. Han behöver inga dyra saker för att förstå att vi älskar honom. Vi kanske behöver och vill visa vår kärlek i form av saker i bland men allt som oftast så är det saker som inte används eller redan finns i hushållet. Jag kan rekomendera alla att gå in på Reece´s Rainbow, där du kan sponsra en familj som vill adoptera ett barn med särskilda behov, med störst fokusering på barn med Down Syndrom.



13r8o-8

Anastasiya F.
Date of Birth: May 2007

Gender: Female

Eyes: Blue


Hair: Blonde Character: Active and happy This blue-eyed beauty was born at 38 weeks with a strong Apgar score. She is HEALTHY, with no heart condition. She can walk on her own and feed herself. She likes to play and throw balls. She understands what is being told to her and follows directions well. She can pronounce simple words. She likes to imitate animal sounds. SINGLE MOMS WELCOME!


I have $1437 in my grant fund towards the cost of my adoption!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar