6/18/2011

Undrar i dag, över vem det är som har retat gudarna?


Regn, regn, regn. 

Är det någon mer än jag som påverkas av vädret?  Efter extrem trötthet och nedstämdhet så letar jag på nätet om detta, jag hittar ett inlägg skrivet av Amanda Schulman där hon kallar sig för väderhäxan och det tycker jag känns passande även för mig. Jag tror att detta är ärftligt. Min pappa var och är en riktig väderkännare. När vi var små så kunde han gå ut och ställa sig utanför huset, titta upp mot himlen och veta exakt hur dagens väder skulle bli. Och hans prognos stämde varje gång! Tydligen så ska träning hjälpa mot huvudvärken och tröttheten, så nu ska jag ut på en powerwalk, eftersom jag inte får springa pga förkylningen, så får det räcka med att gå väldigt snabbt. ;)

1 kommentar:

  1. Tack Emily, vi får se på onsdag om det hjälpte! :D Hoppas allt är bra med er. Kram!

    SvaraRadera