7/09/2012

Jordskred och översvämningar

Jag tycker inte om att blogga från mobilen egentligen, men tekniken sviker mig och nu har jag en kraschad dator och en mobilladdare som vägrar föra över bilder så jag blir tvungen :( Jag börjar känna mig besviken på och lurad av Apple...

Nu har det regnat konstant i två dagar och vi börjar bli lite uttråkade. Idag var det Js första semesterdag och vi fick ju hitta på lite att göra ändå ;) Vi gick på loppis och köpte nya sagoböcker för en tia stycket. Sedan gick vi hem och lagade LCHF-hamburgerbröd och stekte hamburgare. Vi har haft flera jobbiga nätter med Julian och känner oss inte direkt på topp. Antingen så vägrar han somna eller så vaknar han klockan 4.00. Pest eller kolera liksom. Men varje natt har vi förhoppningen om att rutinerna kommer tillbaka. Vem vet? Det kanske händer inatt?












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar