8/15/2012

Solen kom och räddade mig!




Just när jag började tröttna som mest på att vara hemma själv med lillen och en sinande semesterkassa så gjorde solen och värmen comeback igen och direkt blev allt så mycket lättare! Vi passade på innan Fred började jobbet och åkte raka vägen ner till badet såklart!



Här simmar jag . Fram och tillbaka mellan stranden och flotten. Ibland lägger jag mig på rygg och bara flyter som en säl med ansiktet vänt mot solen.


Julian ville gå långt ut idag efter att han lekt med sin hink och spade vid vattenbrynet. BAAAADA skriker han så alla skogens invånare hör, sedan vadar han ut, men när vattnet når bringan så säger han -Hue, kallt, och går in igen, eller så klättrar han upp på mina ben och hoppar upp och ner och drar och skrattar medan jag håller det hårdaste jag kan i min bikiniöverdel. ;)

Jag tänker att vi ska börja på Plask och lek i simhallen nu, jag tror det är dags för det. Och för mig att skaffa en baddräkt. ;)

Imorgon har jag barnvakt då ska jag träningssimma igen och sedan passa på att jobba lite på ef. TACK Farmo!


PS; Glöm inte att kolla på Välkommen till vår vardag på SVT2 ikväll! 20.30! DS.



1 kommentar:

  1. Så gullig du är i ditt korta hår! det läter som en toppen ide att börja på plask och ...plopp...HihiKram!

    SvaraRadera