1/06/2014

God Natt! önskar Julian och Nasseman





Gosedjuret som man endast ser klövern av ovan har gått i arv. Herr Nasseman har ägts av både Julians pappa och av Julian. Nasseman är en griskulting som egentligen tillhör en sugga men hon blev först av med svansen och sedan försvann hon spårlöst en dag. Jag har en huvudmisstänkt på min lista, men ännu inga bevis. Nasseman har tyvärr bara ett öga kvar, sedan min huvudmisstänkte (Julians vovve) fick tag på även honom, en solig dag när han låg retfullt nära.

Men vi hann rädda den lilla grisen undan den stora grisen och nu vill Julian ofta sova med Nasseman. Särskilt efter att han sett på Bolibompa att Den lille riddaren Trenk också har en följeslagare som heter Nasseman. 

Så nu på kvällarna är..

Julian Trenk
Nasseman är Nasseman
och jag får vara prinsessan!

Vilken tur att Nasseman finns, så jag slipper agera gris istället för sessa vid dessa nattliga lekar.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar