1/27/2014

Frånvaro


Jag har massor att göra just nu. Hela denna veckan är fullbokad precis som förra. Det är skittråkigt att skriva sådana här inlägg, men då vet ni i alla fall vad min bloggfrånvaro beror på. Jag återkommer såklart när allt har lugnat ner sig en smula och jag hittat tillbaka till lite energi igen. 

Mitt i min bloggfrånvaro så skulle jag ju dra en lycklig vinnare av boken Alltid för er. Så NU har jag lottat och dragit ikväll och jag säger stort grattis till anakokol@hotmail.com som vinner ett eget ex av boken. Tack alla ni andra också som var med och tävlade!

Det händer inte så mycket annat just nu, samtidigt som det händer massor i min kropp. Jag är ovanligt trött men harvar på med mina järntabletter trots att jag blir stenhård i magen av dem. Jag orkar inte alls lika mycket längre och sitter gärna i soffan på kvällen och äter snask, jag kan liksom inte låta bli. Samtidigt så är det är det enda som ger mig energi för stunden. Förra graviditeten så gick jag upp nästan 30 kilo. Denna gång har jag inte vägt mig men jag kan tänka att jag är uppe i ganska många kilo extra nu. Jag litar på att jag kommer att kunna amma och på de (obekräftade?) rönen som säger att då går man minsann ner massor av kilon. Sedan så ska det bli väldigt skönt att sätta igång med träningen igen också såklart.

Imorgon ska vi till Hab i Falun och ta stick i fingret på J, det är den årliga kollen av sköldkörteln. Förra gången fick vi återkomma och ta om provet då det låg lite på gränsen. Men andra gången så var det bra så vi håller tummarna för att det är det imorgon också.  

Nu ska jag maila vinnaren sedan blir det bingen! God natt och sov gott! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar